вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Проіндексовано статтю доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидата педагогічних наук, доцента Оксани ГОРБАТЮК.

Проіндексовано статтю доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидата педагогічних наук, доцента Оксани ГОРБАТЮК.

04 лютого 2025 року було проіндексовано статтю Web of Science Chovriy, S., Yatsenko, O., Kozhevnikova, A., Anisimova, O., Horbatiuk, O., & Kolbina, L. (2024). The power of partnership in higher education. Amazonia Investiga, 13(83), 157–173. https://doi.org/10.34069/AI/2024.83.11.12/.

Related Post

Звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська)»Звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська)»

На початку квітня 2024 року на факультеті іноземної філології відбулась звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти ступеня вищої освіти «бакалавр» галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності

Звіт здобувачів вищої освіти освітньо-наукового ступеня «доктор філософії»Звіт здобувачів вищої освіти освітньо-наукового ступеня «доктор філософії»

28 лютого 2024 року відбулося засідання кафедри, де серед питань порядку денного було розглянуто звіти здобувачів вищої освіти  освітнього ступеня «доктор філософії» 1 і 2 курсів денної і заочної форм

Школа Професійного Розвитку Викладачів Кам’янець-Подільського Національного Університету Імені Івана ОгієнкаШкола Професійного Розвитку Викладачів Кам’янець-Подільського Національного Університету Імені Івана Огієнка

Сучасні педагогічні, управлінські підходи й психологічні закономірності науково-педагогічної діяльності викладача на заняттях проєкту «Школа професійного розвитку викладачів Університету Огієнка» Упродовж травня 2023 р. у межах проєкту «Школа професійного розвитку викладачів