Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
- Бесарабчук, Г., Поліщук С. (2025). Сучасні методи управління проєктами та їх особливості. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика». Серія Педагогіка. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами». Полтава. Випуск 20 (39), 2025. С.1-15 Категорія Б.
- Бесарабчук, Г. , Поліщук С. (2025). Трансформація освітнього процесу у закладах освіти в умовах воєнного стану: досвід України та світові практики. Електронне наукове фахове видання «Академічні візії». Львів. Випуск 46., 2025. Категорія Б.
- Бесарабчук, Г., Поліщук, С., (2025). Сучасні тенденції державної освітньої політики в зміцненні інституційної спроможності закладів вищої освіти України. Електронне наукове фахове видання «Академічні візії». Львів. Випуск 49., 2025. Категорія Б.
- Бесарабчук, Г. (2024). Концептуальна модель управління якістю підготовки педагогічного інтерна в умовах регіонального освітнього кластера. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка». Українська інженерно-педагогічна академія, ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами». Харків, Випуск 18 (35), 2024. С.1-19 Категорія Б.
- Бесарабчук Г.В. Нові управлінські підходи до кластерної підготовки педагогічного інтерна через призму міжнародної проєктної діяльності закладу освіти “Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 5-ої Міжнародної наукової літньої онлайн школи; за заг. ред. Г. В. Єльникової, І. С. Лапшиної; Я. Й. Васильченко; ред. кол.:О. Л. Ануфрієва, Г. Ю. Кравченко, З. В. Рябова; упоряд. І. С. Лапшина. Київ-Харків, Спокан, Тампа, 2024. Вип. 4(7). 200 с. С. 106-108
- Бесарабчук, Г. (2023). Ефективність викладання у вищій школі як основа покращення функціонування якості управління сучасного університету / Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 34 (1−2023). Київ: Міленіум, 2023. С.7-20. (Index Copernicus), Категорія Б.
- Бесарабчук Г. В. (у співавторстві) “Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика : монографія / [Калашнікова С., Базелюк Н., Базелюк О. та ін.] ; за наук. ред. С. Калашнікової. Київ : Інститут вищої освіти НАПН України., 2023. 255 с. ”
Видання підручника/навчального посібника/монографії:
Навчально-методичниі посібники для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць:
- Сучасні аспекти формування здорового способу життя дорослого населення: навчально-методичний посібник / Чистякова М.О., Бесарабчук Г.А, Шишкін О.П, СкавронськийО.П. Кам’янець-Подільський: ПП “Віт’А Друк”, 2023. 132 с.
- Спортивна гордість Кам’янеччини. Історичний нарис, присвячений 30-річчю незалежності України / О. Шишкін, Ю. Юрчишин, А. Боднар, Г. Бесарабчук. Кам’янець-Подільський : ФОП Синин Я. І., 2021. 120 с.
Дисертація на здобуття наукового ступеня:
- Захист дисертації «Управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у військових ліцеях» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.06 – теорія і методика управління освітою на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.455.03 у Державному закладі вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України в 2020 р. Диплом кандидата педагогічних наук №058482 від 26.11.2020 р.
Міжнародні наукові та/або освітні проекти, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”:
- 02.04.2025 р. – 19.09.2025 р. – лідер команди К-ПНУ (5 осіб), учасниці «Програми професійного розвитку академічних менеджерів», яка реалізується Британською Радою в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів», Міністерство освіти і науки України, Світовий Банк, Британська Рада, на базі Українського католицького університету (м. Львів) в очному форматі за 4 модулями; 19.09.2025 р. захищено інституційний проєкт.
- 11.-12.07.2025 р. – участь у роботі та член оргкомітету шостої міжнародної літньої наукової online-школи «Адаптивні процеси в освіті» (організатори – ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Університет Південної Флориди; Європейський університет Молдови; Гуманітарно-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща); International cultural education association (ICEA); USA Information and analytical publication of Dubai Emirates today; ІБК Інженерного бюро GMBH & CO. KG, Вюрцбург, (Німеччина) та ін.).
- 26.03.2025 р. – участь у роботі та член оргкомітету ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації в освіті: закономірності, тренди, потреби» (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Національної академії педагогічних наук України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», НАПН України, Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради).
- 07-08.02.2025 р. – участь у роботі та член оргкомітету ІV Міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті» (ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Університет Південної Флориди; Європейський університет Молдови; Гуманітарно-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща); International cultural education association (ICEA); USA Information and analytical publication of Dubai Emirates today; ІБК Інженерного бюро GMBH & CO. KG, Вюрцбург, (Німеччина) та ін.).
- 01.11.2024 р. – участь у роботі тренінгу «Співпраця університетів і шкіл у міжнародних проєктах Програми ЄС Еразмус+ задля вдосконалення підготовки вчителів: eTwinning та CBHE». Національний офіс підтримки – eTwinning – Ukraine, Кам’янець-Подільський національний університет імені Огієнка
- 05-06.07.2024 р. – участь у роботі п’ятої міжнародної літньої наукової online-школи «Адаптивні процеси в освіті» (організатори – ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Українська інженерно-педагогічна академія, ГС «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти», ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Інститут професійної освіти НАПН України, Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського, НАПН України, Бердянський державний педагогічний університет; Житомирський державний університет ім. І.Франка, Харківський національний економічний університет імені С.Кузнеця, Гуманітарно-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща), Ukrainian-american association of college educators (USA); Community colleges of spokane, State Washington (USA); Information and analytical publication of dubai emirates today; Sophia ukrainian school − United Arab Emirates; ІБК інженерного бюро GMBH&CO. KG, м. Вюрцбург (Німеччина).
- 28-29.05.2024 р. – участь у тренінгу «Project_HUB» К-ПНУ в межах міжнародної програми THEA Ukraine X за підтримки німецької служби академічних обмінів (DAAD) і Федерального міністерства освіти та досліджень Німеччини.
- 07-08.02.2024 р. – участь у роботі ІІІ Міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті» (організатори – ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Українська інженерно-педагогічна академія; ГС «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти»; ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України; Інститут професійної освіти НАПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського НАПН України; Бердянський державний педагогічний університет; Житомирський державний університет ім. І. Франка; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця; Гуманітарно-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща); Ukrainian-American association of college educators, USA; Community Colleges Of Spokane, State Washington (USA); Information and analytical publication of Dubai Emirates today; Sophia Ukrainian school − United Arab Emirates; ІБК інженерного бюро GMBH & Cо. KG, м. Вюрцбург (Німеччина).
- У 2022 р. – участь в національному етапі міжнародного проєкту серед 10 ЗВО України «Програма вдосконалення викладання у вищій школі» в якості управлінця в складі команди від К-ПНУ, який реалізував Інститут вищої освіти НАПН України спільно з Британською Радою в Україні, Advance HE (Велика Британія) за підтримки МОН України й НАЗЯВО.
- У 2021 р. – участь в міжнародному етапі міжнародного проєкту серед 10 ЗВО України «Програма вдосконалення викладання у вищій школі», який реалізувала Британська Рада в Україні в партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) за підтримки МОН України й НАЗЯВО. Робота у складі команди К-ПНУ як управлінець – керівник структурного підрозділу, відповідального за вдосконалення викладання і навчання, забезпечення якості, розроблення інституційної стратегії / програми професійного розвитку викладачів.
Апробаційні та/або науково-популярні, та/або консультаційні, та/або науково-експертні публікації з наукової або професійної тематики:
- Управлінсько-інституційне забезпечення розробки інноваційного підкластера регіонального освітнього кластера спільно з центром професійного розвитку педагогічних працівників громади. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів.[Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. Випуск 24. С.309-312.
- Управління адаптивно-педагогічним проєктуванням неперервної освіти в умовах невизначеності. Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 4‐го Міжнародного наукового форуму / за заг. ред. Г.В. Єльникової; ред. кол.: О.Л. Ануфрієва, В.М. Гладкова, Г.Ю. Кравченко, З.В. Рябова; упоряд. І.С Лапшина. Київ: Юстон, 2025, 329 с. С. 79-82
- Нові управлінські підходи до кластерної підготовки педагогічного інтерна через призму міжнародної проєктної діяльності закладу освіти. Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 5-ої Міжнародної наукової літньої онлайн школи; за заг. ред. Г. В. Єльникової, І. С. Лапшиної; Я. Й. Васильченко; ред. кол. : О. Л. Ануфрієва, Г. Ю. Кравченко, З. В. Рябова; упоряд. І. С. Лапшина. Київ-Харків, Спокан, Тампа, 2024. Вип. 4(7). С. 106-108.
- Ключові особливості адаптивного управління керівника закладу освіти у професійному становленні педагогічного інтерна. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип. 23. С. 324-327.
- Принципи менеджменту, прогресивні норми та орієнтири в сучасних закладах освіти. С. Майданюк, Г. Бесарабчук. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип. 18. С. 104-106.