вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

ЗУСТРІЧ – ОБГОВОРЕННЯ

17 грудня 2021 року на кафедрі Педагогіки та управління навчальним закладом відбулася зустріч, на якій було обговорено освітньо-професійну програму «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент, галузі знань 07 Управління та адміністрування, кваліфікація: Магістр менеджменту та освітньо-наукову програму «Освітні, педвгогічні науки» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, кваліфікація: Доктор філософії.

На зустрічі були присутні здобувачі вищої освіти магістратури та аспірантури, стейкхолдери та професорсько-викладацький склад кафедри.

Кожний з присутніх мав змогу висловити своє враження від оновлених освітніх програм, порівнюючи їх з попереднім неудосоналеним варіантом, висловити свою думку щодо  практичної складової підібраних дисциплін, їх актуальності та значущості.

Зустріч відбулася під головуванням кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки та управління навчальним закладом І.Ю. Лебідь на платформі GoogleMeet. Весь педагогіний склад кафедри щиро дякує усім присутнім та вітає усіх з прийдешніми святами.

   

Related Post

Всеукраїнська науково-практична конференція «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ЗАКОНОМІРНОСТІ, ТРЕНДИ, ПОТРЕБИ»Всеукраїнська науково-практична конференція «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ЗАКОНОМІРНОСТІ, ТРЕНДИ, ПОТРЕБИ»

28 березня 2023 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ЗАКОНОМІРНОСТІ, ТРЕНДИ, ПОТРЕБИ», організована кафедрою педагогіки та управління навчальним закладом К-ПНУ імені Івана Огієнка. Спікери висвітлили актуальні питання, що

Затвердження індивідуальних планів аспірантів та тем дисертаційних досліджень.Затвердження індивідуальних планів аспірантів та тем дисертаційних досліджень.

16 жовтня 2024 року відбулося засідання кафедри педагогіки та менеджменту освіти, де серед питань порядку денного було затверджено індивідуальні плани (індивідуальний навчальний план та індивідуальний план наукової роботи) здобувачів вищої