вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

2 листопада 2022 р. за сприяння кафедри педагогіки та управління навчальним закладом (керівник – професор Ірина Кучинська) відбулася гостьова лекція доктора педагогічних наук, професора, головного наукового співробітника лабораторії морального, громадянського та міжкультурного виховання Інституту НАПН України (м. Київ) Катерини Журби. Актуальна тема «Сучасні тенденції та проблеми виховання зростаючої особистості» зацікавила присутніх на лекції науково-педагогічних працівників, адміністрацію університету та здобувачів освіти, які високо оцінили глибину, науковість, новизну, доступність та важливість запропонованої інформації. Колектив кафедри педагогіки та управління навчальним закладом та всі присутні щиро вдячні професору Журбі К.О. за прочитану лекцію!
                    

Related Post

Опитування від МОН України щодо неформального/інформального навчанняОпитування від МОН України щодо неформального/інформального навчання

З метою підтримки освітньої і наукової діяльності закладів вищої та фахової передвищої освіти України, особливо в період воєнного стану, Міністерством освіти і науки України ведеться активна робота з міжнародними партнерами:

Обговорення результатів моніторингу ОПП “Управління навчальним закладом”Обговорення результатів моніторингу ОПП “Управління навчальним закладом”

15 листопада 2024 р. відбулось розширене засідання кафедри педагогіки та менеджменту освіти у змішаному форматі за участю науково-педагогічних працівників кафедри, роботодавців, випускників та здобувачів вищої освіти, де було розглянуто результати

Конференція викладачів, докторантів і аспірантів за підсумками НДР у 2023 роціКонференція викладачів, докторантів і аспірантів за підсумками НДР у 2023 році

12 березня 2024 року з 14:30 на кафедрі педагогіки та менеджменту освіти працювала підсекція «Педагогіка та менеджмент освіти». У Конференції взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри та здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня