вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

2 листопада 2022 р. за сприяння кафедри педагогіки та управління навчальним закладом (керівник – професор Ірина Кучинська) відбулася гостьова лекція доктора педагогічних наук, професора, головного наукового співробітника лабораторії морального, громадянського та міжкультурного виховання Інституту НАПН України (м. Київ) Катерини Журби. Актуальна тема «Сучасні тенденції та проблеми виховання зростаючої особистості» зацікавила присутніх на лекції науково-педагогічних працівників, адміністрацію університету та здобувачів освіти, які високо оцінили глибину, науковість, новизну, доступність та важливість запропонованої інформації. Колектив кафедри педагогіки та управління навчальним закладом та всі присутні щиро вдячні професору Журбі К.О. за прочитану лекцію!
                    

Related Post

“Академічна доброчесність як важливий фактор якості освітньої діяльності”“Академічна доброчесність як важливий фактор якості освітньої діяльності”

У листопаді 2024 р. викладачі кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук, завідувач, доцент Світлана ПОЛІЩУК, кандидат педагогічних наук, доцент Оксана ГОРБАТЮК у рамках виконання плану заходів кафедри із

Дискусійний клуб «Інтеграція українських закладів вищої освіти у глобальний освітній простір: виклики та можливості»Дискусійний клуб «Інтеграція українських закладів вищої освіти у глобальний освітній простір: виклики та можливості»

14 квітня 2025 року о 12:00 у 208 авдиторії вперше був проведений дискусійний клуб для аспірантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка «Інтеграція українських закладів вищої освіти у глобальний освітній простір: виклики

Звітна конференція управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освітиЗвітна конференція управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освіти

17 листопада 2023 року на педагогічному факультеті в аудиторії 104 відбулась звітна конференція виробничої управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освіти, де здобувачі освіти заочної форми здобуття