28 лютого 2024 року відбулося засідання кафедри, де серед питань порядку денного було розглянуто звіти здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «доктор філософії» 1 і 2 курсів денної і заочної форм здобуття вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Освітні, педагогічні науки» за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки у змішаному форматі за участі наукових керівників.
У ході обговорення звітів було висловлено ряд пропозицій, побажань гарантом освітньо-наукової програми, професором Іриною КУЧИНСЬКОЮ, зокрема обговорено питання академічної доброчесності. Кучинська І.О. зазначила, що академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Академічна доброчесність є основою формування етичних норм і стандартів у вищій освіті, забезпечуючи чесність та прозорість у процесі здобуття знань. Для здобувачів вищої освіти це поняття включає не лише уникнення плагіату та шахрайства, але й підтримку високих стандартів якості наукової діяльності, сприяючи розвитку критичного мислення та самостійності. Важливість академічної доброчесності полягає в тому, що вона підтримує довіру до наукових результатів і формує професіоналів, здатних відповідати за свої дослідження та ідеї. Дотримання принципів доброчесності створює умови для чесної конкуренції та сприяє інтелектуальному зростанню студентів і науковців.
Пропонуємо ознайомитися з корисними та інформаційними матеріалами з питань академічної доброчесності, які розміщені на сайті нашого університету.
https://integrity.kpnu.edu.ua/buklet-z-akademichnoi-dobrochesnosti/.