вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Підвищення кваліфікації завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти Геннадія БЕСАРАБЧУКА

Підвищення кваліфікації завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти Геннадія БЕСАРАБЧУКА

У березні 2024 року завершилась реалізація програми підвищення кваліфікації «Удосконалення професійної компетентності науково-педагогічного працівника як запорука якісної освітньої діяльності в К-ПНУ» (5 кредитів ЄКТС (150 годин), учасником якої був Геннадій БЕСАРАБЧУК, завідувач, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук, гарант освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» освітнього ступеня «магістр».

Related Post

Зустріч з гарантомЗустріч з гарантом

Зустріч гаранта та проєктної групи освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент галузі знань 07 Управління та адміністрування зі здобувачами освіти та науково-педагогічними

Звітна конференція управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освітиЗвітна конференція управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освіти

17 листопада 2023 року на педагогічному факультеті в аудиторії 104 відбулась звітна конференція виробничої управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освіти, де здобувачі освіти заочної форми здобуття

Випускниця освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» Людмила СИДОРУК успішно захистила дисертацію.Випускниця освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» Людмила СИДОРУК успішно захистила дисертацію.

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти вітає випускницю освітнього ступеня «доктор філософії» освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» СИДОРУК Людмилу із успішним захистом дисертації на тему: «Формування професійної компетентності майбутніх економістів у