вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Проєкт Стандарту вищої освіти зі спеціальності «Середня освіта» за предметними спеціальностями (на рівні бакалавра)

Проєкт Стандарту вищої освіти зі спеціальності «Середня освіта» за предметними спеціальностями (на рівні бакалавра)

У МОН розробили вимоги до випускників педагогічних вишів. Метою стандарту є визначення державних вимог до випускника вишу – бакалавра зі спеціальності «Середня освіта». Стандарт містить загальну характеристику, вимоги до рівня освіти майбутніх учителів та обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня бакалавра. Також документ містить перелік обов’язкових компетентностей майбутнього вчителя, у тому числі загальних та фахових компетентностей, спільних для всіх предметних спеціальностей. Окрім того, документ унормовує програмні результати навчання, як спільні для всіх предметних спеціальностей, так і окремі для кожної предметної спеціальності. До того ж стандарт містить перелік форм атестації здобувачів вищої освіти тощо.

Матеріал взято із сайту Освіта.ua

 

Related Post

Звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Мова і література (польська, англійська)»Звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Мова і література (польська, англійська)»

У квітні 2024 року на факультеті іноземної філології відбулась звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти ступеня вищої освіти «бакалавр» галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014

«Доброчесність в освітньому середовищі: цінності в щоденних вчинках»«Доброчесність в освітньому середовищі: цінності в щоденних вчинках»

26 жовтня 2023 р. доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Інна ЛЕБІДЬ в рамках виконання плану заходів кафедри із популяризації академічної доброчесності   провела відкритий діалог на