вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Виробнича управлінська практика в закладах дошкільної та загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти за ОПП «Управління навчальним закладом»

Виробнича управлінська практика в закладах дошкільної та загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти за ОПП «Управління навчальним закладом»

З 01 по 19 квітня 2024 року здобувачі вищої освіти 1 курсу ступеня вищої освіти «магістр» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» денної та заочної форми здобуття вищої освіти проходили виробничу управлінську практику в закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Базами практики були: Кам’янець-Подільський ліцей № 3 Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, Кам’янець-Подільський ліцей № 14 Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, Більська гімназія імені К. І. Геренчука Чемеровецької селищної ради, Кам’янець-Подільський ліцей «Славутинка» Хмельницької обласної ради та Кам`янець-Подільський ліцей №13 Кам’янець-Подільської міської ради.

29 березня 2024 року було проведено настановну конференцію за участі здобувачів вищої освіти та керівників практики, де практикантів було ознайомлено зі змістом робочої програми практики, етапами її проходження, завданнями та вимогами до документації, проведено інструктаж з техніки безпеки. Період проведення виробничої управлінської практики швидко промайнув і 29 квітня 2024 року вже відбулась звітна конференція за участі здобувачів вищої освіти денної форми та керівників практики: завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидата педагогічних наук, гаранта освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» Геннадія БЕСАРАБЧУКА, старшого викладача кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидата педагогічних наук Олени ДУТКО, де здобувачі вищої освіти звітували про перебіг та досягнуті результати виконання робочої програми практики, проаналізували специфіку роботи управлінців у закладах освіти, виокремили для себе дієві та менш ефективні методи взаємодії у колективі, форми співпраці і намітили для себе шляхи до професійного саморозвитку та надали пропозиції до удосконалення змісту робочої програми практики.

Related Post

Затвердження індивідуальних планів аспірантів та тем дисертаційних досліджень.Затвердження індивідуальних планів аспірантів та тем дисертаційних досліджень.

16 жовтня 2024 року відбулося засідання кафедри педагогіки та менеджменту освіти, де серед питань порядку денного було затверджено індивідуальні плани (індивідуальний навчальний план та індивідуальний план наукової роботи) здобувачів вищої

Атестація здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом»Атестація здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом»

На кафедрі педагогіки та менеджменту освіти 26-27 грудня 2023 року було проведено атестацію здобувачів освіти денної та заочної форм здобуття вищої освіти освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня

Звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)»Звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)»

У квітні 2024 року на факультеті іноземної філології відбулась звітна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів вищої освіти ступеня вищої освіти «бакалавр» галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014