вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Виробнича управлінська практика в закладах дошкільної та загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти за ОПП «Управління навчальним закладом»

Виробнича управлінська практика в закладах дошкільної та загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти за ОПП «Управління навчальним закладом»

З 01 по 19 квітня 2024 року здобувачі вищої освіти 1 курсу ступеня вищої освіти «магістр» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» денної та заочної форми здобуття вищої освіти проходили виробничу управлінську практику в закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Базами практики були: Кам’янець-Подільський ліцей № 3 Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, Кам’янець-Подільський ліцей № 14 Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, Більська гімназія імені К. І. Геренчука Чемеровецької селищної ради, Кам’янець-Подільський ліцей «Славутинка» Хмельницької обласної ради та Кам`янець-Подільський ліцей №13 Кам’янець-Подільської міської ради.

29 березня 2024 року було проведено настановну конференцію за участі здобувачів вищої освіти та керівників практики, де практикантів було ознайомлено зі змістом робочої програми практики, етапами її проходження, завданнями та вимогами до документації, проведено інструктаж з техніки безпеки. Період проведення виробничої управлінської практики швидко промайнув і 29 квітня 2024 року вже відбулась звітна конференція за участі здобувачів вищої освіти денної форми та керівників практики: завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидата педагогічних наук, гаранта освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» Геннадія БЕСАРАБЧУКА, старшого викладача кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидата педагогічних наук Олени ДУТКО, де здобувачі вищої освіти звітували про перебіг та досягнуті результати виконання робочої програми практики, проаналізували специфіку роботи управлінців у закладах освіти, виокремили для себе дієві та менш ефективні методи взаємодії у колективі, форми співпраці і намітили для себе шляхи до професійного саморозвитку та надали пропозиції до удосконалення змісту робочої програми практики.

Related Post

Всеукраїнський круглий стіл”Педагогіка вищої школи: актуалізація, інновація, організація” 21 квітня 2021 рокуВсеукраїнський круглий стіл”Педагогіка вищої школи: актуалізація, інновація, організація” 21 квітня 2021 року

           Кафедра педагогіки та управління навчальним закладом організувала та провела 21 квітня 2021 р. Всеукраїнський круглий стіл на тему “Педагогіка вищої школи: актуалізація, інновація, організація”.  

Соціально-психологічна служба К-ПНУ радитьСоціально-психологічна служба К-ПНУ радить

Соціально-психологічна служба К-ПНУ та кваліфіковані психологи готові надати допомогу всій академічній спільноті університету. Телефони безкоштовної фахової психологічної допомоги: Оксана – 0964273556 Юлія – 0676026858 Наталія – 0969288176 Наталія – 0983833618

Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Інноваційна освітня діяльність: пріоритети розвитку сучасного здобувача освіти»Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Інноваційна освітня діяльність: пріоритети розвитку сучасного здобувача освіти»

Запрошуємо до участі у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Інноваційна освітня діяльність: пріоритети розвитку сучасного здобувача освіти», яка відбудеться 12 травня 2022 року (Кафедра педагогіки та управління навчальним закладом К-ПНУ ім.