вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Щомісячний спеціалізований журнал “ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ” №9 (209) вересень 2023

Щомісячний спеціалізований журнал “ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ” №9 (209) вересень 2023

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка здійснює передплату на щомісячний спеціалізований журнал “Практика управління закладом освіти”. Цього місяця темою номера стала: приклад інструкції з діловодства закладу освіти. Журнал містить у собі рекомендації МОН України щодо організації освітнього процесу в 2023/2024 н. р., вимоги для присвоєння кваліфікаційних категорій, тест на знання організації атестації педагогів у 2023/2024 н. р., інструкцію з діловодства, консультації експертів та багато іншого. Цей журнал рекомендується до використання в освітньому процесі підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою “Управління навчальним закладом” другого (магістерського) рівня вищої освіти та за освітньо-науковою програмою “Освітні, педагогічні науки” третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.

Related Post

Щорічний конкурс «Молодий вчений року-2023»Щорічний конкурс «Молодий вчений року-2023»

Шановні аспіранти та наукові керівники! З метою визнання досягнень молодих вчених України у різних галузях знань Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (далі – РМУ при МОН)

Моніторинг ОНП “Освітні, педагогічні науки”Моніторинг ОНП “Освітні, педагогічні науки”

18 листопада 2024 року о 13:00 на кафедрі педагогіки та менеджменту освіти у змішаному форматі відбудеться розширене засідання кафедри за участю роботодавців, випускників, здобувачів вищої освіти, де буде розглянуто результати

Обговорення результатів моніторингу ОПП “Управління навчальним закладом”Обговорення результатів моніторингу ОПП “Управління навчальним закладом”

15 листопада 2024 р. відбулось розширене засідання кафедри педагогіки та менеджменту освіти у змішаному форматі за участю науково-педагогічних працівників кафедри, роботодавців, випускників та здобувачів вищої освіти, де було розглянуто результати