вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Кафедра педагогіки та менеджменту освіти НОВИНИ Участь завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти Геннадія БЕСАРАБЧУКА у роботі ІІІ Міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті»

Участь завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти Геннадія БЕСАРАБЧУКА у роботі ІІІ Міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті»

07-08 лютого 2024 р. Геннадій БЕСАРАБЧУК, завідувач, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук прийняв участь в роботі ІІІ Міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті» (організатори – Громадська організація «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Українська інженерно-педагогічна академія; Громадська спілка «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти»; ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України; Інститут професійної освіти НАПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського НАПН України; Бердянський державний педагогічний університет; Житомирський державний університет імені Івана Франка; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця; Харківська академія неперервної освіти Національний Центр «Мала Академія Наук України»; Гуманітарно-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові, Республіка Польща; Ukrainian-American association of college educators, USA; Community Colleges Of Spokane, State Washington, USA; Information and analytical publication of Dubai Emirates today; Sophia Ukrainian school − United Arab Emirates; ІБК інженерного бюро GMBH & Cо. KG, Вюрцбург, Німеччина).

Робота форуму проходила в таких наукових панелях: Адаптивні процеси в освіті в умовах невизначеності; Адаптивний менеджмент в освіті; Адаптивні процеси в діяльності іноземних навчальних закладів в умовах євроінтеграції; Адаптація тимчасово переселених освітян України до Європи, США та Об’єднаних Арабських Еміратів; Організація професійної та науково-дослідної діяльності на адаптивних засадах; Адаптивні процеси інформаційно-аналітичного забезпечення цифрової трансформації освіти і педагогіки; Адаптивні технології підготовки конкурентоспроможного фахівця в умовах трансформаційних змін; Професійний розвиток керівників і педагогів загальної середньої освіти на адаптивних засадах: виклики та стратегії; технології адаптивного управління закладами освіти та організаціями.

Було розглянуто нові аспекти організації адаптивного освітнього середовища в умовах невизначеності, сучасні підходи щодо наукового обґрунтування функціонування державної молодіжної політики, організаційний розвиток та управління змінами в закладі загальної середньої освіти в нових вимірах освітньої реформи та ін.

Єднаємося і разом крокуємо до ПЕРЕМОГИ! Все буде УКРАЇНА!

 

 

 

Related Post

Дискусійний клуб «Інтеграція українських закладів вищої освіти у глобальний освітній простір: виклики та можливості»Дискусійний клуб «Інтеграція українських закладів вищої освіти у глобальний освітній простір: виклики та можливості»

14 квітня 2025 року о 12:00 у 208 авдиторії вперше був проведений дискусійний клуб для аспірантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка «Інтеграція українських закладів вищої освіти у глобальний освітній простір: виклики

І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогікиІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки

12 березня 2025 року у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки, у якому взяли участь здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Олімпіада

Звіт аспірантів на засіданні кафедри педагогіки та управління навчальним закладом спеціальності 011 Освітні, педагогічні наукиЗвіт аспірантів на засіданні кафедри педагогіки та управління навчальним закладом спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки

Відповідно до розпорядження ректора Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка від 06 лютого 2023 року № 9 щодо звітності аспірантів 1-4 років навчання на засіданні кафедр педагогіки та управління навчальним