вул. Огiєнкa, 61 4 поверх, кім. 422 м. Кам’янець-Подільський Хмельницька обл.

Пн-Чт з 08:30-17:30, Пт: з 08:30-15:00

Оголошення

На виконання розпорядження ректора університету від 09.02.2024 р. №19 «Про звітність аспірантів 1, 2, 3, 4 років навчання, докторантів 2 року перебування в докторантурі» та плану роботи кафедри педагогіки та менеджменту освіти на другий семестр 2023-2024 н. р. 28 лютого 2024 року на кафедрі педагогіки та менеджменту освіти (ауд. 422) о 13:30 відбудеться атестація здобувачів 1 та 2 років навчання третього (освітньо-наукового) ступеня вищої освіти освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки».

Related Post

Зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» зі здобувачами освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти.Зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Управління навчальним закладом» зі здобувачами освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти.

19 вересня 2023 р. на кафедрі педагогіки та менеджменту освіти у змішаному форматі відбулась зустріч Геннадія БЕСАРАБЧУКА, завідувача, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти, гаранта освітньо-професійної програми з першокурсниками групи UNZ-M23

Звітна конференція управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освітиЗвітна конференція управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освіти

З0 жовтня 2023 року на кафедрі педагогіки та менеджменту освіти відбулась звітна конференція виробничої управлінської практики в закладах вищої освіти та відділах управління освіти, де здобувачі освіти денної форми здобуття

Навчальна практика з педагогіки: літературний квест «Шлях до Тараса Шевченка»Навчальна практика з педагогіки: літературний квест «Шлях до Тараса Шевченка»

Здобувачі вищої освіти групи Ukr1-B22 навчально-наукового інституту української філології та журналістики Вікторія Драган, Ольга Орлянська, Катерина Бережанська, Марина Рудковська, Ельвіра Слєпцова, Анастасія Форман (Шафрановська), Каріна Ремішевська у ході навчальної практики